• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Våga chansa på en ansökan eller vänta till Deklarationen ändrats

H

Haillee

Gäst
Poäng: 0
De vill ha kontoutdrag för tre månader och det ska jag skicka inga konstigheter , men jag undrar då jag har Swedbank och remember ägs av Swedbank. Kan de gå in och se kontohistorik sedan tidigare utan att fråga? Är orolig att de ska hitta något (typ. Utbetalning av sms-lån som ej syns på uc ) som kan påverka godkännandet av lånet. Har de rätt att göra så?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 828
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
De vill ha kontoutdrag för tre månader och det ska jag skicka inga konstigheter , men jag undrar då jag har Swedbank och remember ägs av Swedbank. Kan de gå in och se kontohistorik sedan tidigare utan att fråga? Är orolig att de ska hitta något (typ. Utbetalning av sms-lån som ej syns på uc ) som kan påverka godkännandet av lånet. Har de rätt att göra så?

Det är ju frivilligt att lämna in sånt, och frivilligt för dom att bevilja lån till dig
 
H

Haillee

Gäst
Poäng: 0
Det är ju frivilligt att lämna in sånt, och frivilligt för dom att bevilja lån till dig

ja men kan de gå in och titta på mitt bankkonto längre bak i tiden än på de kontoutdragen jag skickar in menar jag? Utan att berätta eller fråga? Med tanke på att jag har Swedbank
 
H

Haillee

Gäst
Poäng: 0
Kan remember gå in och titta på ens bankkonto om man har Swedbank? Någon som vet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp